AK Sigorta Zorunlu Hekim Sorumluluk Sigortası

Sitemiz üzerinden başvuru formu doldurarak veya 0507 900 42 80 nolu telefonu arayarak MEHMET BALIK ile görüşebilirsiniz.
Müşteri temsilcilerimizi sizleri ziyaret edip trafik kazası kaza tespit tutanağı ve ameliyat raporlarınızı incelemesinden sonra haklarınızın neler olduğunu sizlere bildirecektir.

Sevgili Doktorlarımız, olur da istenmeyen bir durumla karşılaşırsanız, işte o zaman Aksigorta yanınızda!

Hekim sorumluluk sigortası 30.07.2010 tarihinden itibaren zorunlu hale gelmiştir ve tam adı “Tıbbi Kötü Uygulamaya İlişkin Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortası” olarak değiştirilmiştir. Bu ürün hekimlerimizi herhangi bir mesleki faaliyeti nedeniyle verdikleri müdahaleye karşı güvence altına almaktadır.

Her bir olay için azami teminat tutarı 400.000 TL’dir. Her durumda sözleşme kapsamında ödenecek tazminat miktarı 1.800.000 TL’yi aşamaz.

Üstelik bu ürün hekimlerimizi poliçe tarihinden önceki on yıllık dönemde veya sigortalının mesleki faaliyete son vermesi halinde, son sigorta sözleşmesi dönemindeki mesleki faaliyetinden dolayı sözleşmenin bitiş tarihinden iki yıl sonrasına kadar ortaya çıkabilecek taleplere karşı belirlenen limitler dahilinde teminat altına alır. Ancak bahsedilen bu on yıllık dönemin başlangıcı 30 Temmuz 2009’u geçemez ve bir aydan fazla sigortasız kalınan dönemlerde meydana gelen olaylara bağlı olarak sigortalı dönemlerde yapılan ihbarlar için sigorta koruması yoktur.